maandag 18 oktober 2010

Hoi Vrienden

Het lijkt me leuk om een blog te beginnen over ons als vriendengroep. Er komen brieven en de foto's op te staan van wat we allemaal gedaan hebben met de dagjes uit.
Het is de 1e keer dat ik een blog maak dus kan het wel eens een beetje fout gaan, maar omdat er meer zijn in de groep die een blog hebben zal ik daar  vragen aan stellen als het niet helemaal lukt.
Natuurlijk kunnen we er ook andere dingen op zetten b.v recepten of hobby's met b.v foto's.
Hebben jullie een lekker recept mail het naar mij en het komt op de site te staan. Hebben jullie ideën om iets leuks te gaan doen, doe me bericht en ik zet het erop.
Ik hoop dat het een gezellige site wordt waar we allemaal onze ideën op kwijt kunnen.

De foto's en de brieven volgen nog.
Groetjes

1 opmerking: