maandag 5 december 2011

Zangavonden

Hoi allemaal

Zoals jullie allemaal weten zijn er weer veel zangavonden gepland voor de Kerst.
Ik zet hier 2 zangavonden neer en 1 vereningsavond van de Ger. Gem.

De vereningsavond is op woensdagavond 14-12-11 in de Ger. Gem Kerk Genemuiden.
Medewerking alle vereningen van de Ger. Gem.

De zangavond van mannenkoor Stereo in een live cd opname in de Bovenkerk van Kampen die is op donderdag 15-12-11 deze begint om 20.00 uur. Medewerking: Marco de Toom orgel, Johan Bredewout piano, Arjan en Edith Post trompet, Willemijn solozang, Henk de Boer tenor. Algehele leiding Ds J.A.C Olie.

De zangavond van mannekoor Harpe Davids is in de Grote of Stephanuskerk in Hasselt. Deze is op dinsdag 20-12-11. De algehele leiding Evangelist Visser uit Leeuwarden. Deze avond begint om 20.00 uur

Wie heeft er belangstelling om hier ergens heen te gaan?
Graag reactie of een sms naar mij toe misschien kunnen we samen gaan.
Groetjes Hennie

3 opmerkingen:

  1. de 20ste kan ik wel de 15de niet groet bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook de 23ste is er koorzang op de kinderboerderij lijkt mij ook wel mooi om daar heen te gaan als jullie nou in plaats van de 24ste de 23ste bij mij komen dan gaan werond 22uur naar de kinderboerderij lijkt jou dat wat doe maar een smsje, kun je zaterdagavond nog wel met corrienne overleggen groet bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de 15de kan ik wel de 20ste kan ik wel de 23ste zij we weg dus dan kunnen wij niet

    BeantwoordenVerwijderen