maandag 25 juni 2012

Afscheid

Hoi Dames

Ik wil jullie vertellen dat ik afscheid van jullie ga nemen, ik heb jullie 13 jaren een dienst bewezen,
ben overal met jullie heen geweest, maar helaas ik kant niet verder met jullie, ik heb "lichamelijke"
klachten, ik heb met m'n rikketik, ik ben er al mee naar de maker geweest maar die kunnen het ook
niet vinden.
Ik heb het er zelf erg moeilijk mee om afscheid van jullie te nemen omdat ik een fijne tijd met jullie gehad heb en ik zal daar ook veel aan terugdenken.
Ik geloof dat ik ingeruild wordt voor een ander, een jonger iemand, die meer kan en verder kan reizen en daar je meer vertrouwen in zal hebben.
Nogmaals Hartelijke dank voor de vele gezellige kilometers en veel succes met de volgende.

Hartelijke Groeten van

S. Eat
Ibizastraat 23
04-DB-HV Genemuiden

Voor kaartjes p/a Stuivenbergstraat 23
                            8281 EK Genemuiden

1 opmerking:

  1. hoe kom je er op hartstikke leuk alleen het kenteken is geen 42 maar 04 groet bea

    BeantwoordenVerwijderen