maandag 22 augustus 2011

Vakantie voorbij nu Dagje Uit

Hoi Vriendinnen/ Vrienden

De vakantie is weer voorbij en ik denk dat we het allemaal fijn hebben gehad.
Maar nu komen er weer de afspraakjes om met elkaar weer iets te gaan doen.
We gaan eerst nog chinezen met de groten van de groep en dat is gepland op 24 sept. 2011.

Dan gaan we nog met ons allen met de kinderen erbij een dagje naar Dolfinarium, we kunnen daar met korting naar toe van 8.50 euro pp. Deze korting past ons allemaal wel natuurlijk maar dan moet ik de kaarten voor 4 sept. bestellen en die moeten voor 31 okt, gebruikt worden nu heb ik gedacht aan de datum van 29 okt. om daar heen te gaan, willen jullie je agenda effe checken en z.s.m doorgeven wie er mee gaan.

Hartelijke Groeten van Hennie


2 opmerkingen:

  1. Voor bijna iedereen is de vakantie voorbij maar ik snoep er nog een paar weekjes bij...en jij volgende week ook nog een paar daagjes!! Heb er echt veel zin in om even bij te kletsen en natuurlijk ook om naar het dolfinarium te gaan.
    Het lijkt me een goede datum alleen moet ik wel even zeker weten of de verkoop van de vrouwenvereniging niet op deze datum valt...iemand enig idee wanneer dat is??? we willen graag mee met 6 personen! groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb mijn kalender nagekeken ik kan dan wel maar ook ik weet niet wanneer de verkoop is even navragen morgen gezellig weer met ons allen een dagje uit groet bea

    BeantwoordenVerwijderen